آکورد اسیر عشق شهرام شکوهی
آکورد اسیر عشق شهرام شکوهی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

اسیر عشق (درخواستی از حامد)

 

 

شهرام شکوهی

 

ریتم: ۸/۶

D        C          Bm                     D             C            Bm

چشمای من خواب چشاتو دیده               غم از دلم با دیدنت پریده

 Bm            D               C                           Bm                    C

ناز نگاته همه هستی من                       دوستت دارم ای از خدا رسیده

D        C            Bm                       D            C         Bm

عاشقم و به عشق تو اسیرم                   بیا که بی تو از زندگی سیرم

D C Em                D              C                              Bm                  C

بگو بگو توام اسیر عشقی                       تا که واست جون بدم و بمیرم

Bm        C                            D                             Em

می میرم می میرم واسه برق چشات        می میرم واسه ناز نگات

Bm  C                           D                              Em

می میرم می میرم واسه خندیدنت            می میرم تا بشم فدات

D            C          Bm                          D            C       Bm

بازم سر راهتو من می گیرم                     جسارتی کردم و سر به زیرم

D    C     Em               D        C                    Bm                             C

لحن نگاهت می گه دوستم داری              خدایا حاضرم براش بمیرررررررررررررررررم

 

می میرم می میرم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: