:: كلیپ آموزشی گیتار منو رها كن - مهدی شهبازی ::
:: كلیپ آموزشی گیتار منو رها كن - مهدی شهبازی ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

  دانلود مستقیم كلیپ

  دانلود فایل صوتی این كلیپ

 

        پخش زنده از شبكه ویدیویی آپارات

 

[http://www.aparat.com/v/c53f05488e92038163b663f1ca0f395a253390]

 


متن شعر :

 
من و انتظار و کابوس تنهایی..
من و حس اینکه هر لحظه اینجایی

دارم آینه ها رو گم میکنم کم کم..


تو رو هر طرف رو میکنم، می‏بینم

نگو از تو چشمام چیزی نمی‏خونی..

 

تو که لحظه لحظه حالم رو می‏دونی

اگه این بهارم برنگردی خونه..


دیگه چیزی از من یادت نمی‏مونه

منو رها کن از این فکر تنهایی..


تو نرفتی، نه تو هنوزم اینجایی

دارم از خودم با فکر تو رد میشم..


دارم عاشقی رو با تو بلد میشم

نگو از تو چشمام چیزی نمی خونی..


تو که لحظه لحظه حالم رو می‏دونی

اگه این بهارم برنگردی خونه..


دیگه چیزی از من یادت نمی‏مونه

منو رها کن از این فکر تنهایی..


تو نرفتی، نه تو هنوزم اینجایی

منو رها کن از این فکر تنهایی..


تو نرفتی، نه تو هنوزم اینجایی

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: